Recepční/Asistentka

RECEPČNÍ/ASISTENTKA OBCHODNÍHO TÝMU

V současné době hledáme kolegyni/kolegu, která/který se nám postará o veškerou příchozí komunikaci do firmy. Hledáme někoho, kdo je asertivní a zároveň má velké pochopení pro lidské odlišnosti. A též někoho, kdo ocení práci s tabulkami a čísly:)

 

 

Jsme Foreigners Group a už 15 let jsme v rámci naší nejstarší divize Foreigners Services specialisty na relokační a imigrační služby pro expaty. Ze studentské společnosti jsme se vypracovali na 6 poboček a máme za sebou 18 000 spokojených klientů. Další divize společnosti zajišťují kompletní realitní služby od pronájmu, prodeje až po správu nemovitostí -Foreigners Reality. Jako Foreigners Development pak stavíme vlastní rezidenční projekty, kde chystáme výstavbu celkem 360 bytů. Ty budeš dělat suport jak v Services, tak především v Reality.

Hledáme kolegyni/kolegu, která/který si vezme pod sebe kompletní podporu týmu realitních makléřů a chod kanceláře. Je pro vás pečlivost samozřejmostí, máte rádi pořádek a umíte si dobře práci zorganizovat? Učíte se rychle, máte profesionální vystupování, rádi pracujete s lidmi a komunikace vám nedělá problém? Tak je to role přesně pro vás!


 

Hlavní odpovědnosti:

  • Spolupracovat s týmem realitních makléřů na zajištění hladkého chodu prodejů a pronájmů nemovitostí.
  • Zodpovídat za veškerou příchozí komunikaci e-mailem i telefonem do firmy a její předávání správným lidem.
  • Poskytovat zákaznický servis jak zahraniční, tak české klientele.
  • Zpracovávat administrativu potřebnou pro support týmu.
  • Reporting, práce s tabulkami a vyplňování statistik; není potřeba být specialista v excelu :) stačí být otevřený a rád se učit novým věcem; vše naučíme
  • Starat se o kanceláře včetně nákupu vybavení, chodu a údržby.
  • Občasné pochůzky na poštu, k notáři atd.

 

Co očekáváme:

  • Udržuješ si kontrolu nad svými úkoly a dokončuješ je s přehledem.

  • Rychle se orientuješ ve firemních procesech a dokážeš získat nadhled.

  • Učíš se rychle a hned na první pokus chápeš nové informace.

  • Jsi rád/ráda když můžeš pomoct členům týmů tím, že pomůžeš s jejich agendou.

  • Jsi zodpovědná osoba se smyslem pro pořádek, pečlivost a dotahuješ samostatně věci do konce.

  • Exceluješ v organizaci a dokážeš udržet perfektní přehled o všem, co se děje kolem tebe.

  • Vyznačuješ se přátelským vystupováním a neustálým úsměvem.

  • Máš příjemné vystupování a komunikaci na úrovni - komunikace je pro tuto roli klíčová.

  • Reaguješ rychle a myslíš bystře. Dokážeš se snadno zorientovat v nových situacích.

  • Oceníš různorodost a rozumíš, že každý má jiný pohled na svět.

  • Mluvíš dobře anglicky.

 


Nabízíme:

  • Nabízíme možnost osobního růstu na makléře v prodeji nemovitostí – jen pokud budeš chtít.
  • Žádný cold calling - máme svou klientelu a tu si hýčkáme!
  • Úžasný tým s podporující a svobodnou firemní kulturou.
  • Práci na plný úvazek s odpovídajícím finančním ohodnocením 30 000 - 35 000 Kč.
  • Stravenkový paušál a výkonnostní bonusy.
  • Multisport 

Našli jste se v popisu pozice?

Pokud Vás tato pozice zaujala a splňujete uvedené požadavky, zašlete svůj profesní životopis, profilovou fotografii a motivační dopis (max. 200 slov) na adresu jobs@foreigners.cz s předmětem „RECEPČNÍ/ASISTENTKA OBCHODNÍHO TÝMU“.

Těšíme se na Vaše přihlášky a možnost přivítat Vás v našem týmu! 

Interested in any service?
Do you need help?
info@foreigners.cz +420 211 221 492 Fill our form