Relocation Consultant

Relocation Consultant, aneb Realitní specialista pro českou a zahraniční klientelu

FOREIGNERS SERVICES je společnost specializující se na relokační a imigrační služby pro expaty, včetně zahraničních pracovníků v mezinárodních firmách a studentů. Naším cílem je usnadnit adaptaci na nové prostředí překonáním jazykových a kulturních bariér. 

 

Aktuálně rozšiřujeme náš tým o specialisty na pronájem nemovitostí pro českou i zahraniční klientelu. 

Hlavní odpovědnosti:

  • Realizace obchodních operací. Zajištění komplexního procesu pronájmu nemovitostí, komunikace s domácími i mezinárodními klienty, uzavírání smluv a rozvoje vztahů s majiteli nemovitostí.

  • Aktivní komunikace a networking. Udržování stálého kontaktu s klienty a partnery, objevování nových obchodních příležitostí a vytváření pevných vztahů.

  • Podpora a rozvoj. Využití poskytnuté databáze majitelů nemovitostí a spolupráce s týmem zkušených profesionálů pro rozšíření vašich znalostí a dovedností v realitním sektoru.

  • Přínos inovací. Aktivní hledání nových příležitostí pro spolupráci a přinášení hodnoty jak klientům, tak i společnosti s cílem podílet se na rozvoji realitního oddělení.

  • Orientace na výsledky. Pracovat s odvahou, pílí a odhodláním pro dosažení nadstandardních výdělků a překonávání výzev spojených s podnikáním v realitách.

  • Dlouhodobá spolupráce. Angažovat se ve spolupráci založené na principu WIN-WIN-WIN, s cílem dlouhodobě přispívat k rozvoji značky Foreigners nejen v mezinárodním kontextu, ale i mezi českou klientelou.

 

Co očekáváme:

  • Kandidáty s pozitivním přístupem, schopné férového jednání.

  • Otevřenost a vstřícnost k lidem, nadšení pomáhat cizincům.

  • Zkušenosti v oblasti pronájmu nebo prodeje nemovitostí jsou vítány.

  • Plynulou znalost českého a anglického jazyka.

  • Výborné komunikační schopnosti, odvahu a iniciativu.

  • Schopnost budovat osobní značku a sdílet své zkušenosti.

  • Ochotu učit se novým věcem a flexibilní přístup k práci.

 

Nabízíme:

  • Typ pracovního poměru: OSVČ

  • Atraktivní finanční ohodnocení

  • Komplexní podpora v obchodní činnosti. Zajištění veškeré potřebné podpory v rámci celého procesu obchodu.

  • Odborné zaškolení. Individuální zaučení seniorním vedoucím, který zajistí, že vše pochopíte do detailu, a bude vám k dispozici pro řešení složitějších případů. 

  • Marketingová a PR podpora. Nabízíme pomoc s budováním vašeho osobního brandu v oblasti nemovitostí, včetně tvorby obsahu pro sociální sítě a online propagaci.

  • Dynamická pracovní náplň. Práce s neustálým přísunem nových kontaktů a možnostmi navázání spolupráce.

Našli jste se v popisu pozice?

Pokud Vás tato pozice zaujala a splňujete uvedené požadavky, zašlete svůj profesní životopis, profilovou fotografii a motivační dopis (max. 200 slov) na adresu jobs@foreigners.cz s předmětem „PRAHA RELOCATION CONSULTANT“.

Těšíme se na Vaše přihlášky a možnost přivítat Vás v našem týmu! 

Interested in any service?
Do you need help?
info@foreigners.cz +420 211 221 492 Fill our form