Relocation Consultant
Relocation Consultant, aneb Realitní specialista pro českou a zahraniční klientelu
FOREIGNERS SERVICES je společnost specializující se na relokační a imigrační služby pro expaty, včetně zahraničních pracovníků v mezinárodních firmách a studentů. Naším cílem je usnadnit adaptaci na nové prostředí překonáním jazykových a kulturních bariér.
Aktuálně rozšiřujeme náš tým o specialisty na pronájem nemovitostí pro českou i zahraniční klientelu.
Hlavní odpovědnosti:
-
Realizace obchodních operací. Zajištění komplexního procesu pronájmu nemovitostí, komunikace s domácími i mezinárodními klienty, uzavírání smluv a rozvoje vztahů s majiteli nemovitostí.
-
Aktivní komunikace a networking. Udržování stálého kontaktu s klienty a partnery, objevování nových obchodních příležitostí a vytváření pevných vztahů.
-
Podpora a rozvoj. Využití poskytnuté databáze majitelů nemovitostí a spolupráce s týmem zkušených profesionálů pro rozšíření vašich znalostí a dovedností v realitním sektoru.
-
Přínos inovací. Aktivní hledání nových příležitostí pro spolupráci a přinášení hodnoty jak klientům, tak i společnosti s cílem podílet se na rozvoji realitního oddělení.
-
Orientace na výsledky. Pracovat s odvahou, pílí a odhodláním pro dosažení nadstandardních výdělků a překonávání výzev spojených s podnikáním v realitách.
-
Dlouhodobá spolupráce. Angažovat se ve spolupráci založené na principu WIN-WIN-WIN, s cílem dlouhodobě přispívat k rozvoji značky Foreigners nejen v mezinárodním kontextu, ale i mezi českou klientelou.
Co očekáváme:
-
Kandidáty s pozitivním přístupem, schopné férového jednání.
-
Otevřenost a vstřícnost k lidem, nadšení pomáhat cizincům.
-
Zkušenosti v oblasti pronájmu nebo prodeje nemovitostí jsou vítány.
-
Plynulou znalost českého a anglického jazyka.
-
Výborné komunikační schopnosti, odvahu a iniciativu.
-
Schopnost budovat osobní značku a sdílet své zkušenosti.
-
Ochotu učit se novým věcem a flexibilní přístup k práci.
Nabízíme:
-
Typ pracovního poměru: OSVČ
-
Atraktivní finanční ohodnocení
-
Komplexní podpora v obchodní činnosti. Zajištění veškeré potřebné podpory v rámci celého procesu obchodu.
-
Odborné zaškolení. Individuální zaučení seniorním vedoucím, který zajistí, že vše pochopíte do detailu, a bude vám k dispozici pro řešení složitějších případů.
-
Marketingová a PR podpora. Nabízíme pomoc s budováním vašeho osobního brandu v oblasti nemovitostí, včetně tvorby obsahu pro sociální sítě a online propagaci.
-
Dynamická pracovní náplň. Práce s neustálým přísunem nových kontaktů a možnostmi navázání spolupráce.
Našli jste se v popisu pozice?
Pokud Vás tato pozice zaujala a splňujete uvedené požadavky, zašlete svůj profesní životopis, profilovou fotografii a motivační dopis (max. 200 slov) na adresu jobs@foreigners.cz s předmětem „PRAHA RELOCATION CONSULTANT“.
Těšíme se na Vaše přihlášky a možnost přivítat Vás v našem týmu!