Office Coordinator Pilsen

  • Rád/a se pohybuješ v mezinárodním prostředí, bavíš se s lidmi různých kultur a zvyků, které spojuje to, že žijí v ČR? Umíš vnímat svět jejich očima?
  • Baví tě kancelářská práce, správa databází, příprava podkladů k jednání a zpracování informací?
  • Máš smysl pro pořádek a pro detail? Jsi schopný/á dotahovat věci do konce?
  • Umíš motivovat sebe a chceš přenést své nadšení i na ostatní? Jsi týmový hráč?
  • Umíš jednat s lidmi a navazovat dlouhodobé spolupráce?
  • Jsi proaktivní a akční?

Jsme rozrůstající se firma schopná nabídnout pracovní růst. Zaměřujeme se a podporujeme osobní růst našich zaměstnanců, snažíme se naší prací bavit a užívat si to, co děláme… Chtěl(a) bys taky?

V současnosti hledáme jednoho kreativního a společenského člena týmu v Plzni. Chceme člověka, který v první řadě zapadne do našeho týmu, zajímá ho osobní růst a touha na sobě pracovat intenzivně a každý den. Hledáme někoho, kdo nechce jít s davem, umí dávat něco navíc, chce mít práci jako životní styl a bude dělat, co ho baví a naplňuje. Vidíš se v tomto popisu?

Můžeš od nás očekávat

  • možnost osobního růstu, seberealizace, školení, sdílení
  • intenzivní proškolení na danou pozici
  • zajímavou pracovní náplň s nevšedními a nestereotypními zážitky
  • úžasný tým se silnou a zároveň svobodnou firemní kulturou
  • práci zpočátku na DPP (především dopolední hodiny), po 3-6 měsících na ŽL/HPP
  • odpovídající finanční ohodnocení

Budeme od Tebe očekávat

  • časová flexibilita (především v dopoledních hodinách), práce na part-time, výhledově full-time
  • min. středoškolské vzdělání s maturitou (příp. administrativního či obchodního zaměření)
  • anglický jazyk na úrovni C1 + další světový jazyk výhodou
  • český nebo slovenský jazyk - plynulá znalost psaná i mluvená
  • znalost práce na PC - MS Office, Internet, Google Apps, Facebook a další sociální sítě
  • znalost moderních komunikačních technologií (skype, vzdálené připojení …)
  • pokročilá schopnost vyhledávání a třídění informací a zdrojů na internetu
  • zkušenost s imigračními záležitostmi výhodou
  • kladný vztah k cizincům, ochota jim pomáhat, otevřenost k jiným kulturám
  • pečlivost, spolehlivost, samostatnost, důslednost, smysl pro systém a pořádek
  • komunikační dovednosti - přímé i např. telefonování, mailování nebo chatování
  • pozitivní přístup k životu, zájem o lidi a schopnost navazovat nové kontakty
  • schopnost jednat v rámci principu WIN-WIN-WIN
  • schopnost práce ve stresovém prostředí
  • schopnost ekonomického a obchodního myšlení
  • vysoké pracovní nasazení, proaktivita
  • schopnost orientovat se v různých situacích, vyhledat potřebné informace a použít je k uspokojení potřeb klienta
  • příjemný vzhled a profesionální vystupování
  • nástup co nejdříve!

Své životopisy (v AJ nebo ČJ) a krátký motivační dopis (v AJ!) na téma “Proč chci pracovat ve Foreigners” (MAX. 200 slov!) posílejte na lucie@foreigners.cz, do předmětu zadejte PILSEN OFFICE COORDINATOR.

Interested in any service?
Do you need help?
info@foreigners.cz +420 211 221 492 Fill our form