Office Coordinator Pilsen
- Rád/a se pohybuješ v mezinárodním prostředí, bavíš se s lidmi různých kultur a zvyků, které spojuje to, že žijí v ČR? Umíš vnímat svět jejich očima?
- Baví tě kancelářská práce, správa databází, příprava podkladů k jednání a zpracování informací?
- Máš smysl pro pořádek a pro detail? Jsi schopný/á dotahovat věci do konce?
- Umíš motivovat sebe a chceš přenést své nadšení i na ostatní? Jsi týmový hráč?
- Umíš jednat s lidmi a navazovat dlouhodobé spolupráce?
- Jsi proaktivní a akční?
Jsme rozrůstající se firma schopná nabídnout pracovní růst. Zaměřujeme se a podporujeme osobní růst našich zaměstnanců, snažíme se naší prací bavit a užívat si to, co děláme… Chtěl(a) bys taky?
V současnosti hledáme jednoho kreativního a společenského člena týmu v Plzni. Chceme člověka, který v první řadě zapadne do našeho týmu, zajímá ho osobní růst a touha na sobě pracovat intenzivně a každý den. Hledáme někoho, kdo nechce jít s davem, umí dávat něco navíc, chce mít práci jako životní styl a bude dělat, co ho baví a naplňuje. Vidíš se v tomto popisu?
Můžeš od nás očekávat
- možnost osobního růstu, seberealizace, školení, sdílení
- intenzivní proškolení na danou pozici
- zajímavou pracovní náplň s nevšedními a nestereotypními zážitky
- úžasný tým se silnou a zároveň svobodnou firemní kulturou
- práci zpočátku na DPP (především dopolední hodiny), po 3-6 měsících na ŽL/HPP
- odpovídající finanční ohodnocení
Budeme od Tebe očekávat
- časová flexibilita (především v dopoledních hodinách), práce na part-time, výhledově full-time
- min. středoškolské vzdělání s maturitou (příp. administrativního či obchodního zaměření)
- anglický jazyk na úrovni C1 + další světový jazyk výhodou
- český nebo slovenský jazyk - plynulá znalost psaná i mluvená
- znalost práce na PC - MS Office, Internet, Google Apps, Facebook a další sociální sítě
- znalost moderních komunikačních technologií (skype, vzdálené připojení …)
- pokročilá schopnost vyhledávání a třídění informací a zdrojů na internetu
- zkušenost s imigračními záležitostmi výhodou
- kladný vztah k cizincům, ochota jim pomáhat, otevřenost k jiným kulturám
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost, důslednost, smysl pro systém a pořádek
- komunikační dovednosti - přímé i např. telefonování, mailování nebo chatování
- pozitivní přístup k životu, zájem o lidi a schopnost navazovat nové kontakty
- schopnost jednat v rámci principu WIN-WIN-WIN
- schopnost práce ve stresovém prostředí
- schopnost ekonomického a obchodního myšlení
- vysoké pracovní nasazení, proaktivita
- schopnost orientovat se v různých situacích, vyhledat potřebné informace a použít je k uspokojení potřeb klienta
- příjemný vzhled a profesionální vystupování
- nástup co nejdříve!
Své životopisy (v AJ nebo ČJ) a krátký motivační dopis (v AJ!) na téma “Proč chci pracovat ve Foreigners” (MAX. 200 slov!) posílejte na lucie@foreigners.cz, do předmětu zadejte PILSEN OFFICE COORDINATOR.