Back Office Assistant

Máš rád/a, když jsou dokumenty připravené ťip ťop? Dokážeš ocenit, když čísla a formátování pěkně zařezávají a věci jsou tak, jak mají být?


O nás:

Jsme dynamická firma, která si zakládá na otevřenosti a týmové spolupráci. Momentálně hledáme nového člena do našeho týmu na pozici Back Office Assistant. Pokud se rád/a zhostíš přípravy podkladů, máš trpělivost na nekonečné tabulky, čísla, a zvládneš podle checklistů odkontrolovat odevzdané výstupy od ostatních členů týmu, hledáme právě tebe!

www.foreigners.cz/career

 

Co od nás můžeš očekávat:

  • Intenzivní proškolení na danou pozici (osobně tě zaučí naše COO)
  • Úžasný tým se silnou a zároveň svobodnou firemní kulturou
  • Tato pozice je on-site, potřebujeme tě v kanceláři <3
  • Mzda 32 000 - 35 000 Kč/měsíčně
  • Stravenkový paušál
  • Možnost mít Multisport
  • Nástup 2.1.2024, na HPP
  • Zkušební doba je 3 měsíce

Budeme od Tebe očekávat:

  • Pečlivost: máš schopnost detailně a pečlivě kontrolovat dokumenty a práci ostatních lidí. Vadí ti jiné fonty ve stejném dokumentu, vidíš mezery navíc.
  • Spolehlivost: můžeme se na tebe spolehnout, že budeš plnit své povinnosti skvěle a včas.
  • Přímočarou komunikaci: dokážeš si jasně a zároveň příjemně zařídit, aby ti ostatní členové týmu včas dodali, co potřebuješ.
  • Organizovanost: dokážeš si efektivně prioritizovat úkoly, abys splnil/a stanovené termíny. 
  • Angličtinu alespoň na úrovni B2 - ačkoliv hlavní náplň tvojí práce bude jinde, budeme od tebe potřebovat zástup na recepci (dovolená, nemoc), kde budeš komunikovat s cizinci hlavně po emailu a telefonu - mít rád/a cizince je tedy něco, co je u nás potřeba!

O čem to bude:

  • Kontrola odevzdaných podkladů a služeb od členů týmu
  • Administrativní zajišťování uzávěrky měsíce a roku, včetně reportingu obratů a přípravy podkladů pro bonusy a provize, kontrola výkazů a podkladů pro mzdy
  • Kontrola nákladů v interním systému a správa pokladny
  • Kontrola zadaných plateb v bance
  • Příprava smluv dle zadaných podkladů
  • Správa firemního uložiště, skenování a zakládání smluv a jiných písemností
  • Fakturace firemním odběratelům
  • Zastupování recepce v případě nemoci či dovolené
  • Další náhodné administrativní úkoly


Zašli nám svůj životopis (v AJ nebo ČJ) a krátký motivační dopis (v AJ) na téma “Proč chci pracovat ve Foreigners” (MAX. 200 slov) na jobs@foreigners.czs předmětem “BACK OFFICE ASSISTANT".

Těšíme se na tvou odpověď!


Interested in any service?
Do you need help?
info@foreigners.cz +420 211 221 492 Fill our form