Back Office Assistant
Máš rád/a, když jsou dokumenty připravené ťip ťop? Dokážeš ocenit, když čísla a formátování pěkně zařezávají a věci jsou tak, jak mají být?
O nás:
Jsme dynamická firma, která si zakládá na otevřenosti a týmové spolupráci. Momentálně hledáme nového člena do našeho týmu na pozici Back Office Assistant. Pokud se rád/a zhostíš přípravy podkladů, máš trpělivost na nekonečné tabulky, čísla, a zvládneš podle checklistů odkontrolovat odevzdané výstupy od ostatních členů týmu, hledáme právě tebe!
www.foreigners.cz/career
Co od nás můžeš očekávat:
- Intenzivní proškolení na danou pozici (osobně tě zaučí naše COO)
- Úžasný tým se silnou a zároveň svobodnou firemní kulturou
- Tato pozice je on-site, potřebujeme tě v kanceláři <3
- Mzda 32 000 - 35 000 Kč/měsíčně
- Stravenkový paušál
- Možnost mít Multisport
- Nástup 2.1.2024, na HPP
- Zkušební doba je 3 měsíce
Budeme od Tebe očekávat:
- Pečlivost: máš schopnost detailně a pečlivě kontrolovat dokumenty a práci ostatních lidí. Vadí ti jiné fonty ve stejném dokumentu, vidíš mezery navíc.
- Spolehlivost: můžeme se na tebe spolehnout, že budeš plnit své povinnosti skvěle a včas.
- Přímočarou komunikaci: dokážeš si jasně a zároveň příjemně zařídit, aby ti ostatní členové týmu včas dodali, co potřebuješ.
- Organizovanost: dokážeš si efektivně prioritizovat úkoly, abys splnil/a stanovené termíny.
- Angličtinu alespoň na úrovni B2 - ačkoliv hlavní náplň tvojí práce bude jinde, budeme od tebe potřebovat zástup na recepci (dovolená, nemoc), kde budeš komunikovat s cizinci hlavně po emailu a telefonu - mít rád/a cizince je tedy něco, co je u nás potřeba!
O čem to bude:
- Kontrola odevzdaných podkladů a služeb od členů týmu
- Administrativní zajišťování uzávěrky měsíce a roku, včetně reportingu obratů a přípravy podkladů pro bonusy a provize, kontrola výkazů a podkladů pro mzdy
- Kontrola nákladů v interním systému a správa pokladny
- Kontrola zadaných plateb v bance
- Příprava smluv dle zadaných podkladů
- Správa firemního uložiště, skenování a zakládání smluv a jiných písemností
- Fakturace firemním odběratelům
- Zastupování recepce v případě nemoci či dovolené
- Další náhodné administrativní úkoly
Zašli nám svůj životopis (v AJ nebo ČJ) a krátký motivační dopis (v AJ) na téma “Proč chci pracovat ve Foreigners” (MAX. 200 slov) na jobs@foreigners.czs předmětem “BACK OFFICE ASSISTANT".
Těšíme se na tvou odpověď!