Office Coordinator Brno

 

  • Rád/a se pohybuješ v mezinárodním prostředí, bavíš se s lidmi různých kultur a zvyků, které spojuje to, že žijí v ČR?
  • Baví tě kancelářská práce, správa databází, příprava podkladů k jednání a zpracování informací?
  • Máš smysl pro pořádek a pro detail? Jsi schopný/á dotahovat věci do konce?
  • Nebojíš se komunikace s lidmi?

V současnosti hledáme jednoho systematického člena týmu. Chceme člověka, který v první řadě zapadne do našeho týmu, zajímá ho osobní růst a touha na sobě pracovat intenzivně a každý den. Hledáme někoho, kdo nechce jít s davem, umí dávat něco navíc, chce mít práci jako životní styl a bude dělat, co ho baví a naplňuje. Vidíš se v tomto popisu? :-)

 

Budeme od Tebe očekávat

  • pozitivní přístup k životu
  • kladný vztah k cizincům s nadšením jim pomáhat
  • smysl pro systém a pořádek, smysl pro detail, pečlivost, důslednost, organizační schopnosti
  • spolehlivost, zájem učit se, samostatnost, zodpovědnost
  • pokročilou znalost AJ, ČJ/SJ - mluvená i psaná, další světový jazyk výhodou!
  • znalost práce na PC - MS Office, Google Apps
  • praxe v administrativě výhodou
  • reprezentativní vystupování
  • schopnost práce ve stresovém prostředí
  • týmového ducha a vysoké pracovní nasazení

Můžeš od nás očekávat

  • možnost osobního růstu, seberealizace, školení, sdílení
  • zajímavou pracovní náplň s nevšedními a nestereotypními zážitky
  • úžasný tým se silnou a zároveň svobodnou firemní kulturou
  • práci na plný úvazek
  • odpovídající finanční ohodnocení (23 000 - 26 000 Kč + stravenky)

Své životopisy (v AJ nebo ČJ) a krátký motivační dopis (v AJ!) na téma “Proč chci pracovat ve Foreigners” (MAX. 200 slov!) posílejte na jobs@foreigners.cz s předmětem dle města BRNO OFFICE COORDINATOR

Interested in any service?
Do you need help?
info@foreigners.cz +420 211 221 492 Fill our form