Office Coordinator Brno
- Rád/a se pohybuješ v mezinárodním prostředí, bavíš se s lidmi různých kultur a zvyků, které spojuje to, že žijí v ČR?
- Baví tě kancelářská práce, správa databází, příprava podkladů k jednání a zpracování informací?
- Máš smysl pro pořádek a pro detail? Jsi schopný/á dotahovat věci do konce?
- Nebojíš se komunikace s lidmi?
V současnosti hledáme jednoho systematického člena týmu. Chceme člověka, který v první řadě zapadne do našeho týmu, zajímá ho osobní růst a touha na sobě pracovat intenzivně a každý den. Hledáme někoho, kdo nechce jít s davem, umí dávat něco navíc, chce mít práci jako životní styl a bude dělat, co ho baví a naplňuje. Vidíš se v tomto popisu? :-)
Budeme od Tebe očekávat
- pozitivní přístup k životu
- kladný vztah k cizincům s nadšením jim pomáhat
- smysl pro systém a pořádek, smysl pro detail, pečlivost, důslednost, organizační schopnosti
- spolehlivost, zájem učit se, samostatnost, zodpovědnost
- pokročilou znalost AJ, ČJ/SJ - mluvená i psaná, další světový jazyk výhodou!
- znalost práce na PC - MS Office, Google Apps
- praxe v administrativě výhodou
- reprezentativní vystupování
- schopnost práce ve stresovém prostředí
- týmového ducha a vysoké pracovní nasazení
Můžeš od nás očekávat
- možnost osobního růstu, seberealizace, školení, sdílení
- zajímavou pracovní náplň s nevšedními a nestereotypními zážitky
- úžasný tým se silnou a zároveň svobodnou firemní kulturou
- práci na plný úvazek
- odpovídající finanční ohodnocení (23 000 - 26 000 Kč + stravenky)
Své životopisy (v AJ nebo ČJ) a krátký motivační dopis (v AJ!) na téma “Proč chci pracovat ve Foreigners” (MAX. 200 slov!) posílejte na jobs@foreigners.cz s předmětem dle města BRNO OFFICE COORDINATOR