Hlavní účetní (Accountant)

Je pro Vás účetnictví zábavou a chcete zodpovědnou a stálou práci? Potřebujete novou výzvu a je pro Vás důležité, aby někdo ocenil Vaši práci?

Pozice: Hlavní účetní

Místo výkonu práce: Brno, Masarykova 32

Úvazek: full time

Hledáme zodpovědnou samostatnou účetní(ho) na zpracování kompletního účetnictví naší firmy. Jsme mladá, otevřená firma a hledáme pozitivní účetní(ho), která(ý) zapadne mezi nás - nemusí věkem, ale hlavně přístupem k životu. Věříme, že i čísla mohou být zábavná pro toho, koho jeho práce baví. Můžeme nabídnout přátelské prostředí, klidné pracovní místo, systém a pořádek, jasně zajeté procesy a postupy ve firmě, stabilitu a fér jednání podle pravidel. Na druhou stranu hledáme spolehlivost, samostatnost, perfekcionismus, zodpovědnost a orientaci na výsledek. Budeme rádi, když u nás budete spokojená(ý) a budeme spolu spolupracovat dlouho. Dáme to dohromady?

Kromě klasické agendy účetnictví, která u nás zabere 30 - 60% času, budete mít ve zbytku času na starosti administrativní věci spojené částečně s účetnictvím - řešení firemních telefonů s operátorem, správa firemních dokumentů, zpracování statistických dat a podobné administrativní činnosti.

Můžete od nás očekávat
  • úžasný tým se silnou firemní kulturou
  • v týmu je na prvním místě spokojenost našich lidí - naši zaměstnanci často říkají, že "čas ve Foreigners letí tak nějak jinak, že než se nadějí, tak odchází domů"
  • od subdodavatelů a klientů získáváme feedback, že jsme "sympatická firma" a že "jsou šťastní, že nás našli"
  • možnost hrazeného vzdělání a seminářů jak na vlastní osobní růst, tak na ten profesní (účetní, daňový)
  • zajímavou pracovní náplň - občas potřebujeme hledat kreativní řešení, s námi se nikdy nebudeš nudit
  • flexibilní pracovní dobu - rádi Vám vyjdeme vstříc, pokud potřebujete vyzvednout děti ze školky odpoledne, stejně tak jako když potřebujete mít naopak ráno volno či částečně home office
  • práce na svém rozvoji a zapojení se do skvělých projektů
  • účast na ekonomickém řízení firmy = příprava, sledování a kontrola plnění rozpočtu, cashflow
  • motivující finanční ohodnocení
  • možnost práce na home office v přiměřené míře
  • smlouva na dobu určitou, po zkušební době i na dobu neurčitou
  • fér jednání - výplata na čas, dodávané podklady na čas
  • pořádek v organizaci firmy - vše je tam, kde má být, máme nastavený jasný a každému čitelný systém fungování firmy

Jsme si vědomi, že dobrá účetní je důležitý základ firmy a podle toho se k naší účetní chováme!


Co o nás říká současná odcházející paní účetní?

"Na pozici účetní jsem ve Foreigners od roku 2014. Důvodem mého nynějšího odchodu je velká vzdálenost mezi mým bydlištěm a sídlem společnosti. Práce na této pozici určitě není rutinní záležitost, ba naopak. Jedná se o kariérní příležitost v rychle se rozvíjející společnosti. Zázemí firmy a kamarádský přístup veškerých zaměstnanců je určitě málokde k vidění. Osobně Vám s nástupem a s veškerým začleněním ráda pomohu. Jsem k ruce jednateli společnosti neustále, a tak se Vám budu snažit vše ulehčit. Za mě je toto veliká příležitost pro získání zkušeností, kariérní postup a hlavně získání skvělé práce se spousty nových přátel."

Obecně od Vás budeme očekávat
  • pozitivní a etický přístup k životu
  • základní znalost AJ (porozumění AJ fakturám a dokumentům), komunikativní AJ výhodou
  • spolehlivost, samostatnost, důslednost, smysl pro systém a pořádek
  • ochota učit se novým věcem
  • schopnost jednat v rámci principu WIN-WIN-WIN
  • zkušenost ze života v zahraničí nebo práce v mezinárodním prostředí výhodou
Jak náš tým vidí svoji dream účetní?

Profesně od Vás budeme potřebovat
  • SŠ vzdělání v ekonomickém směru
  • min. 1 - 2 roky praxe účetní
  • znalost účetního programu Pohoda výhodou
  • dobrá znalost MS Excel
Co vlastně budete dělat?

Budete na pozici hlavní účetní a bude na Vás zajistit, že účetnictví je v pořádku. K ruce pro Vás máme daňového poradce, který má kromě daní i několikaletou praxi s účetnictvím a je schopný a ochotný kdykoliv poradit. 

  • fakturace
  • zpracování DPH
  • kontrola banky
  • komunikace s úřady, pojišťovnami
  • samostatné vedení podvojného účetnictví (faktury přijaté, vydané, pokladna)
  • příprava účetních výkazů
  • uzávěrky, kooperace s daňovým poradcem
  • evidování objednávek a smluv
  • mzdová agenda
  • personální administrativa, komunikace s úřady
Kde budete pracovat?

Budeme pro Vás mít připravený prostorný stůl s počítačem a monitorem v klidné kanceláři orientované do klidného vnitrobloku, kterou budete sdílet s max. třemi dalšími zaměstnanci, kteří také potřebují mít klid na práci a soustředit se. Zároveň je vždy možnost se v jiných částech kanceláře potkat s ostatními a pořešit vše důležité.

Jaká bude Vaše mzda a další benefity?
  • 27 000 - 37 000 Kč
  • pracovní notebook a telefon i pro osobní využití
  • stravenky
  • možnost hrazených teambuildingů min. 2x ročně

Když neznáš – naučíme Tě…
Když nerozumíš – vysvětlíme Ti…
Když nemůžeš – pomůžeme Ti…
Když nechceš – rozejdeme se…
Tomáš Baťa


Více o nás

Své životopisy (v AJ nebo ČJ) a krátký motivační dopis (v AJ!) na téma “Proč chci pracovat ve Foreigners” (MAX. 200 slov!) posílejte na jobs@foreigners.cz s předmětem: BRNO - ACCOUNTANT

Interested in any service?
Do you need help?
info@foreigners.cz +420 211 221 492 Fill our form